April, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!

Jag vart grundlurad imorse, hahaha. Jag vaknade och bland de första jag brukar göra är att kolla mobilen för jag har den på ljudlös ibland om kvällarna. Så ser jag ett sms från min filuriga kusin där det står:::..

 Hej, igår fick jag plötslig magsmärta och så ont att vi åkte till sjukhuset, det var binikemask(stavas?) fatta vad äckligt den lever i magen..jag blir kvar här men vi hörs mer sen Puss....hahaha gissa om jag ens visste att de var 1:a april idag? näää...jäkla apa du ska få igen, vänta bara.

Får se om det finns fler luriga människor som vill luras idag då?!! =)

Jag är nyss hemkommen från min naprapat, guud så skönt de är när han behandlar mot min smärtsamma huvudvärk. Hoppas det leder till de bättre oxå!

Funderar på att åka till Kista och äta på PONG, det skulle inte sitta fel!..jag har bara ätit där en gång men guuud va de va gott!

Sen så fyller jag år snart oxå bläää 27 år hallåååå!!! vart tog åren vägen liksom? Jaja bara hajja läget helt enkelt och fira ist. Tjejmiddag med brudarna ska jag faktiskt ha =)) 


Hörs sen! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0