Depp dag!...

Idag har jag haft en riktigt jobbig deppig och trååkig dag!...Jag har packat och hypokondrat ner mig totalt!!..Ja, för er som inte vet så är jag otroligt bra på att tro att jag lider av alla sjukdomar man kan ha! (typ)..dessa tider med tankar som flödar går verkligen upp och ner!...så idag ringde jag hem mannen och bad han komma tidigare så jag fick sällis. Alla dagar är inte tiptop men just idaaag när solen värmde så fint och man ska va ute och bara sprudla av lycka! Nix inte jag. Tycker det känns stressigt och jobbigt med flytten just nu, men får ju skylla oss själva såklart som flyttar varje år hahaha...Men efter sol kommer regn och efter regn kommer SOL igen!! =)..bättre dagar ska de bli och jag längtar tills flytten e klar!

Skulle igentligen på "kalas" till min fina kusin som fyller 31 år idag GRATTIS underbara människa!!!! och sorry att jag inte orkade med att komma och fira dig!, presenten får du vid annat tillfälle =)

Imorgon ska jag packa lite till...behöver köpa mer kartonger oxå så man kan komma igång ordentligt. Idag tog jag en hel del i Cornelias rum och hon var så frågande när hon kom hem då hennes rum inte riktigt är sig likt!

Jaja, nu har jag missat DH oxå som jag längtat efter, men eftersom min man va så snäll som kom hem och stöttade mig så fick han se sin kära fotboll! =) <3


Hoppas alla ni haft en underbar dag!!


KÄRLEK!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0