Hemma igen efter besöket i Gävle!

Nu är vi på plats hemma och guuud vad jag har saknat min Cornelia, och mannen med såklart! <3

Vi har haft en superbra helg med fint väder och mys! gått omkring i solen, vart i stan och shoppat lite jag hittade två vårjackor åt barnen *gillar* sen köpte jag ett puder till mig själv och det var på tiden haha!

På påskafton käkade vi hemmagjord pizza och drack ett glas rött till det var super (ingen påskmat här inte), satt och pratade hela kvällen om allt möjligt sånt som man vill och behöver rensa av sig ibland!

Aston är en sån go unge och emilia diggar honom =) Vi har haft en bra helg helt enkelt och de tackar vi Sandra och Aston för!



Väl hemma möts jag av min man som inte alls möter upp mig som vi planerat utan snarare låg han och sov kl 14 och var bakis som jag vet inte vad hahaha...men men så kan de gå och man får skylla sig själv!

ikväll blir de väldigt lugnt och skönt med en film och gottis till!

Trevlig söndag alla glada! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0