Hemma och ofrivilligt barnfria...

Ja, så är det. Jag har haft extrem huvudvärk idag och kände mig så frustrerad över det så vi lämnade barnen till svärföräldrarna och åkte in till akuten med mig!!...för nu är jag så JÄVLA less på denna jävla huvudvärk..mmm ursäkta språket men så är det!...efter 7 månader med ständig huvudvärk varje dag så är jag LESS!!!

Först gjordes ekg och koll på hjärtat samt blodtryck, puls och några rör blod vart jag av med. Sen fick vi sitta i 5 timmar och vänta på läkaren, vilket jag inte hade några problem med eftersom jag verkligen vill få slut på den här värken. Det "ända" som störde mig var ju att tiden blev sovdags för barnen och det resulterades i att barnen fick sova hos farmor. (Inga problem med heller igentligen eftersom dom har världens bästa farmor,farfar, faster och farbror <3) Fick även neurologisk undersökning eftersom det är huvudet det är knas med.

Men sen till saken: Alla prover såg bra ut och inga onda aningar men för att läkaren skulle kunna köra uteslutningsmetoden rätt så valde han att skriva en remiss åt mig till hjärn-röntgen, om någon vecka blir jag kallad. Lite nervöst men så SKÖNT att äntligen få veta om det är ngt konstigt med huvudet. Hoppas allt ska gå bra.



Nu e vi hemma och mannen kollar sin kära fotboll så klart!...tack till han som alltid finns vid min sida =) <3

Efter det ska vi kolla en film sen blir det nanna kudden!

Trevlig kvällis!




Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

men gumman då.. du ska se att alla prover ser bra ut så du kan slappna av snart.. tror de e mkt av din oro oxå som gör att du spänner dej så huvudvärken kommer fram, å ju mer du tänker på de desto mer känner du.. (ju mer ja kände desto mer ms hade jag hahahaha) ja tror du e fullt frisk där uppe, kanske dock att de saknas några hjärnceller, men de får man ju förstå lixom ;-) tänker på dej gumman. pussss

2010-04-11 @ 09:57:31
Postat av: Jenny

Hahahahah du e rolig med hjärncellerna! =)...Ja de stämmer säkert men då kan jag iaf släppa skiten som satt sig på psyket efter så lång tid med huvudvärk! =)



Puss

2010-04-11 @ 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0