Idag va det ingen vanlig dag, för idag var det MIN födelsedag! =)

Hahaha ego liksom men vadå det var ju min fina dag idag och jag fyller hela 27 år wihooo ännu klokare, snyggare, snällare, smartare mm mm mm ;-)!

Dagen började med att min pappa och sambo kom förbi och grattade mig med fina blommor samt gav påskägg till barnen tack så mkt för det!...

Sen åkte vi och droppade av barnen till svärföräldrarna som skulle vara barnvakt några timmar eftersom vi skulle "fira" mig genom att äta på restaurang och mysa lite!...det blev kohpangang och det var supergott och trevligt, men jag föredrar nog phiphi iland där är det 10 ggr godare faktiskt! =) men nästa gång. Föresten så fick jag en heldag på hasseludden jasuragi(stavas?) av mannen i födelsedagspresent och det var meningen att nyttja den idag men lite mer framföhållning vill jag ha eftersom jag har tant röd på besök just nu. Inte så trevligt att bada då kanske hehe. Men väldigt glad och överaskad blev jag hihi <3

Sen efter det åkte vi till Heron City och fikade lite. Hann kolla lite möbler och handla lite mat hem oxå. Nu sover barnen sött i sängarna *mys*

Tack för den här underbara dagen och hoppas mitt år som 27 åring blir lika bra som starten haha!

TACK ALLA UNDERBARA VÄNNER SOM GRATTAT MIG IDAG!!!

Puss puss ///Jenny

Kommentarer
Postat av: Helal

Grattis igen tjejen! Kul att ni har en blogg nu :O) Hälsa

2010-04-06 @ 10:33:09
URL: http://hscphoto.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack!!! =)...ja visst hihi får se hur länge de håller i sig! =)

2010-04-07 @ 11:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0