Shing shong och massa sooool...

Idag vaknade vi tidigt och åkte å hämtade barnen, käkade frukost hos svärmor och drog sedan mot parken och lekte med barnen. Köpte en varsinn kaffe och en glass åt Cornelia. Mös och hade bara myyys =)..

Sen vart de träna på schemat och bodypumpen satt fint!, Sen badade jag med min lilla smurf såå mysigt så det är inte sant (Emilia ääälskar att bada) och Cornelia med föresten. Finns det barn som inte gillar att bada?! säkert!..

Nu drog mannen på fotboll och jag ska strax natta Cornelia för smurfen sover redan! Nästan inget packande alls i helgen *typiskt* vi måste verkligen sätta fart med de nu.

Vi har bestämt att behålla våran soffa. Det är en underbar soffa men stoor som attans så vi var lite trötta på den och tänkte köpa en ny eller två nya, eftersom den säckat ihop liksom. Men sen så fick jag ett ryck och tvättade den och puffade till den som attans och guuuud det vart ju som en ny soffa igen *i love it*.

Nä nu e de wipe out...ska försöka få bort Cornelia från tv:n...det är Dumbo på högvarv haha



Hej hopp Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0