Vanlig dag!

Idag har jag inte haft mkt för mig. Gick upp, lämnade c på förskolan som jag så fint måste lära mig kalla det haha. Sen hem igen och fikade lite hos grannen. Gick ut i solen och tog en promenad och handlade lite mat. Hämtade C och mannen kom hem och gjorde spagetti med köttfärsås. Sen bar det av till träningen och det var spinning+core. Måste dra i en hööögre växel nu eftersom sommaren är runt hörnet känns det som. Men jag funderar allvarligt på att köpa en badräkt haha och gärna en med ben på hahaha lr kanske en våtdräkt? uschh men jag är glad ändå, och jag försöker göra något åt mitt "ideal" som jag vill ha!!,,,Idag fick jag en fet sträckning i nacken som INTE är skön *ajajaj*...får se hur det känns imorn =(.

Kom upp ur badet för en stund sen och ska snart krypa ner i sängen. Imorgon är en rolig dag som jag ser fram emot mkt. Jag ska nämligen träffa min storebror som jag inte ens minns jag såg senast (kanske ett år sen?). Guud vad jag saknat han och det ska bli så kul att få se han och krama om han. =),,Jag åker med Emilia och min kusin och hennes son.

Nu blir det packa ihop lite kläder som ska på mig och E imorgon!


God natt alla där ute!!..ta hand om varandra!

se you later!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0