Arn igår och ny grå dag!

Tjenis penis!

Igår kväll somnade barnen bums helt däckade efter all lek på em. Skönt tyckte vi eftersom vi hade valt ut att äntligen kolla på filmen Arn och det var på tiden haha, den kom ut 2007 tror jag. Verkligen spännande och en film i min smak! =).

Idag fick jag sovmorgon igen (bortskämd med det <3). Idag ska vi inte göra något speciellt, mannen ska träna strax och sen är det min tur att dra iväg på bodypump eftersom jag åt så onyttig mc-donalds igår =). 

Jag började ju träna för drygt 6 veckor sedan och jag håller i det! jag vill liksom få in det som en helt vanlig vardags grej i mitt liv så man håller igång. Känns kul eftersom jag känner mig mycket piggare och gladare när jag får göra av med lite endorfiner! =)..så håll tummarna för mig att det ska bli bra resultat av det hela också hahaha!.

nu blir de städa av här (för ovanlighetens skull)



sing a long & shingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0