Börjar jag bli förkyld?!!

Känner mig riktigt risig och på g att bli sjuk tror jag, febern visar lite tendens att kunna stiga och det känns i kroppen att man inte alls e som vanligt! Träningen går ju åt skogen då *tråååkigt*.

Ska åka till Gävle till Sandra för att "fira" påsk med hennes och min bebis!! Jag vill ju verkligen åka så nu får jag bli bättre foort. Det visar väl sig!

btw så lämnade jag min stora tjej på förskolan seent idag då jag knappt sovit inatt! Kl 10 var vi där och sen promenera hem yr i bollen. Nu ska jag ta en kopp kaffe och se om jag kan rycka upp mig.

Ska till bvc med Emilia senare också, ta spruta i benet =(. Tycker inte alls om när dom sticker henne, men vilken förälder gör det?!...ingen bil har jag idag heller ååååhhhh!!!

Hoppas ni mår bra där ute!



Puss puss ///Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0