Hemma igen & blogg!!!

Tjeena!

Vart hos Jessica med Emma och haft riktigt mys med tacos, vin, ostbricka mm...lets dance kollade man såklart in...jag tyckte de va grymt att Mattias vann men hade helt ärligt gillat claudia oxå. Vilket som =). Nu e jag hemma igen och är ganska seg, ska snart sooova gott ZZzzz.

Ja juste, jag har ju skapat en blogg oxå hahaha skriver visst i den nu =D. Meningen med den är att jag ska få skriva exakt vad jag känner och tycker känns bra liksom. En dagbok för mig helt enkelt. Den ska avlasta mig med mina tankar om saker och ting som vill ut liksom. Så gilla eller ogilla spelar ingen roll (lr jo såklart de första är ju att föredra haha). men den är mest till för mig...eftersom jag skrev otroligt mkt när jag var yngre alltså brev och dagbok som gjorde att jag mådde bra helt enkelt så tänkte jag testa känslan på nytt fast på ett "modernare" sätt.



Må gott, nu ska jag sova!

Natti!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Va roligt att du gillar din nya blogg=) pusss

2010-03-27 @ 11:21:09
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: me

Såklart gumman!!! Tack för igår, supertrevligt!! =)

2010-03-27 @ 13:38:16
Postat av: Emma

hej hej nu har ni bevis på att jag har vatt inne o kollat bloggen:) hihi!! kram kram

2010-03-28 @ 13:59:29
Postat av: me

hahaha braa där emma =))) Puss på er!

2010-03-28 @ 20:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0