Lekt, kollat färg/tapeter och klippt/rakat mannen...

...Och såhär snygg blev han:



hahaha...naturligtvis fortsatte jag ju och rakade av hela barret! thats my love <3


Som sagt kollade vi tapeter och färg också, det är svårt när man ska välja på så otroligt mkt fina saker. Man vill typ ha 100 fondväggar med olika färger haha...men hur snyggt skulle de bli? Gud va jag längtar tills flytten nu!

Ska föresten bo hos min kära mamma i Småland 2 veckor oxå, med barnen såklart. Saknar henne och mina syskon enormt. Inte ofta man ses då dom bor där och vi här liksom.

Ja ja nog tjatat om idag, nu blir de Arn 2 och ett glas rött *mys*



Ta hand om er där ute!...Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hhaha=) joo



va snygg han blev! gonatt!

2010-03-29 @ 23:25:24
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: Jorge

Den siste mohikanen

2010-04-01 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0