Piggare nu!..haft en skön dag <3

Jahaja im back i bloggsson haha höhö.

Idag fick Emilia sitt vaccin mot tbc och det gick ju prima, min lilla pärla va så duktig så!
Efter det så åkte vi raka vägen för att plocka upp Cornelia från förskolan där hon hade påskpyntat lite till (söta små kycklingar).
Efter det köpte vi en onsdagsglass till henne och vips kändes dagen så underbar, att se sin lilla skapelse bli så glad för en glass är ju fantastiskt!

Sen väl hemma lagade jag lax och potatis (vart helt ok) haha. Jag lagar kanske inte mat god som en kock men familjen vart mätta och belåtna..

Ett bad för barnen blev det oxå. Just nu sover mini och Cornelia kollar madicken. Lite bilder på busungarna:





Cornelia min sol!


Emilia min andra sol!


Systra mi <3


Jag ger er en blink! haha


Mina fina!


Nu har ni lite å titta på iaf haha..
Se you later!

Kommentarer
Postat av: MammaMartini

Fiiiina bilder! Och kul att du börjat blogga! <3

2010-04-01 @ 08:10:47
Postat av: Jenny

Tack sötis! =)



Ja, men lite jobbigt var de allt haha!

2010-04-03 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0