Ut och cykla med cornelia, sen naprapaten!

Som sagt ut och cykla en stund med min dotter nu, sen ska jag iväg till naprapaten för att se om han kan hitta "felet" i min nacke som orsakar min hemska huvudvärk!. Hoppas verkligen han hittar nåt att arbeta med! jag har haft huvudvärk i snart 7 månader och ett tag var det hemskt jobbigt, men nu kommer den inte VARJE dag iaf!

Imorse var jag hos grannen och fikade lite, trevligt då det var ett tag sen sist!. Är det något jag kommer sakna här så är det mina fina grannar!!

Som vissa redan vet så ska vi flytta! till en större =). Det är en 4:a på 92 kvm och det var kärlek vid första ögonkastet! Fortfarande Älvsjö...det kommer bli såå fint där sen när allt e på plats...för er nyfikna: bilder kommer sen *lovar*

Ja ja, nu en kopp kaffe sen iväg med dottern!

Hoppas ni får en bra eftermiddag/kväll!!!



Shing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0