Hallojsan!

Helgen har varit kanon, fredags var vi hemma & lördag hade vi barnvakt. Träffade två fina vänner & spenderade kvällen på vapiano. Idag söndag var vi på Andys med barnen &vi hade hur kul som helst. Sen åkte vi hem å mös i soffan, kollade julkalendern medans jag vek tre maskiner tvätt.

Tänk att det är julafton snart?! Här hemma har vi inte över pyntat precis men en liten julgran &några stjärnor samt stakar i fönstrerna har vi allt satt upp.den där extra Juliga känslan har inte infunnit sig än eftersom det inte är någon snö ?! Vart är den? Skulle vara mysigt att få så här lagom till jul.
Imorgon är det måndag igen och en ny vecka väntar. Jag ska lämna och hämta på dagis ikon för mannen ska operera knät :-/ hoppas allt ska bli bra med hans knä igen då hans största passion här i livet är fotboll som han inte kunnat spela på ett år pga. Skadan.
Jag måste ju avsluta med att berätta att jag skriver från vår nya iPad (mannens julklapp från en återförsäljare) & den är ju bara heeeelt fantastisk haha galet skön att använda sig av. Så alla som inte har någon; köp en ;-)

Nu blir det hopp i säng & invänta en ny härlig dag!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0