Blickar tillbaka och minns <3<3

Just nu sitter jag och kollar på bilder denna ljuva fredag och jag blir sååå sentimental kan jag säga. Jag tycker tiden flyger fram och man bara svävar med liksom. Mina fina tjejer har blivit så stora och Emilia (2år) vårt minsta yrväder är helt klart den envisaste lilla tjej jag träffat på "ha ha ha" full av bus. Cornelia(5år) min stora-lilla tjej är så verbal och "lillgammal" vilket betyder att man får handskas med en massa kluriga frågor som är svårt för mig att förklara för henne som bara är 5 år. Tänkte slänga upp lite bilder så får ni följa med & ta del av liiite av mina minnen av barnens första tid/år =)



/ Här är jag förväntansfullt gravid med Cornelia /

Hallå där,    Sist jag skrev så lovade jag att jag skulle berätta lite vad vi haft för oss den här tiden då jag inte bloggat. Jo, det ska jag göra men i KORTA drag ha ha. Vi har reparerat oss eller jag snarare. Jag mådde upp och ner en tid men så kan det ju vara någon gång i livet och då var det min tur att må dåligt. Jag mår tipp topp idag och tar vara på varenda dag med våra tjejer och min kärlek. Bättre tider kom, och vi var på en charter semester till Kreta nu i sommar. Det var kanon att få komma bort och njuta av sol och bad med barnen. Sen har ju flyttat en vända och ska nu flytta igeeeen haha wow vi tar rekordet i att flytta. Ungefär en gång per år så är det lagom hahaha. Nu är det så att vi flyttar igen, till en 4:a på 92 kvm. In mot stockholms stad ska vi. Barnen har fått erbjuden förskoleplats wihoooo vårat förstahandsval (hur då liksom?). Det är första gången s    Jag sitter och kollar på bilder denna ljuva fredag och jag blir sååå sentimental kan jag säga. Jag tycker tiden flyger fram och man bara svävar med liksom. Mina fina tjejer har blivit så stora och Emilia (2år) vårt minsta yrväder är helt klart den envisaste lilla tjej jag träffat på

/ Cornelia 06-10-28 01,29 gosigast i världen /



/ Sover hos pappa på BB /



/ Lilla raggaren hihi, här är hon 4 månader /



/ Cornelia sommar 2011, 5 år / <3



/ Förväntansfullt gravid med andra barnet, Emilia /




/ Emilia 09-08-25 kl 20,30  /
 


/ Cornelia, en stolt storesyster (här är första mötet) <3 /



/ Emilia 1 mån /



/ Vårat absoluta BUStroll 2 år /

Det största mirakel vi skapat tillsammans av renodlad kärlek och jag är minst sagt...lycklig, glad & tacksam för min fina familj!

Kärlek! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh va fina bilder!! Kul att du bloggar igen:) kom hit om du vill ha hjälp med designen nån kväll!

2011-09-11 @ 02:20:13
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: LISA!!!

Åh guud va mysigt! Vilka fina fina flickor du har! Vill också haaa! :)

2011-09-13 @ 09:11:02
Postat av: Anonym

Tack tjejer!! Vad gulliga ni är!! Det är en underbar tid och ni har mycket framför er!! <3

2011-09-15 @ 13:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0