Ensam tid med mina tjejer

Go kväll,

Idag har varit en bra dag förutom att jag varit såå himla trött. Jag satt uppe typ 2 tim sent igår kväll och läste till ett prov i "försäkringskunskap" som jag ska skriva imorgon. Det går nog bra.

Gick tidigare från jobbet idag eftersom G inte kunde hämta. Men mina snälla svärföräldrar hämtade barnen från dagis istället och sen kunde dom åka till jobbet då jag kom hem <3

Min andra hälft tog flyget till Barcelona imorse med sin bror & kusin. Dom ska kolla på fotbollsmatch, Milan-Barca gissa om han var/är glad!! =) (Han fick fotbollsresan av mig i 30 års present hihi) kul att den kom till användning nu äntligen. Saknar han här hemma. Men det är bara en natt så det blir mys med små trollen för mamma ist..

Varva ner & kolla tv ska jag göra sen när tjejerna somnat.

Nu är det bara 10  dagar kvar till flyttlasset går mot Kungsholmen, wiieee ska bli så kul.

nu sliter Emilia i mig..



Shing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0