Liite som hänt...=)

Hallå där,

Sist jag skrev så lovad jag att jag skulle berätta lite vad vi haft för oss den här tiden då jag inte bloggat. Jo, det ska jag göra men i KORTA drag ha ha. Vi har reparerat oss eller jag snarare. Jag mådde upp och ner en tid men så kan det ju vara någon gång i livet och då var det min tur att må dåligt. Jag mår tipp topp idag och tar vara på varenda dag med våra tjejer och min kärlek. Bättre tider kom, och vi var på en charter semester till Kreta nu i sommar. Det var kanon att få komma bort och njuta av sol och bad med barnen. Sen har ju flyttat en vända och ska nu flytta igeeeen haha wow vi tar rekordet i att flytta. Ungefär en gång per år så är det lagom hahaha. Nu är det så att vi flyttar igen, till en 4:a på 92 kvm. In mot stockholms stad ska vi. Barnen har fått erbjuden förskoleplats wihoooo vårat förstahandsval (hur då liksom?). Det är första gången sen dom började på dagis som vi "flyttar" även dom och deras rutiner. Som tur är så verkar iallafall Cornelia (stora tjejen) förväntansfull och glad av spänning =). Så nu är vi mitt uppe i packandet. Det var kort om vad som hänt sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0