Nu är jag tillbaka!!

Hej alla goa glada människor!!

Jag har bestämt mig för att börja blogga igen, vi får se hur det går och vilken tid det finns över till det =)

Syftet är att jag vill föra "dagbok" för att mina tjejer ska ha något kul att blicka tillbaka på när dom e stora sen. Jag hade ju älskat om min mamma hade gjort något liknande haha...tänk vad roligt att få läsa om sina bus och olika tillställningar som man vart med om som liten <3

Nu är jag på jobbet så måste återgå till det, men jag är snart tillbaka och uppdaterar lite om vad som hänt sista tiden!

Shing!!


Kommentarer
Postat av: LISA!!!

Åh va jag ska följa din blogg!! :)

2011-09-02 @ 12:40:31
Postat av: Anonym

ÅÅ vad roligt Lisa!!! =))



//Jenny

2011-09-10 @ 22:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0