Tjenis

NU har vi flyttat!!!!..Allt har gått bra. Vilken jävla utsikt vi har fått! Den är helt magisk & vi kan inte vara mer än nöjda över det här valet. Inskolningen med barnen har gått kalasbra. Jag ska försöka lägga upp lite bilder på lägenheten vid tillfälle, just nu har vi liite rörigt hemma eftersom det är en del att grejja med efter flytt.

Nu är jag på jobbet, känner mig sååå hängig & det är en förkylning som bryter ut. Inte så konstigt eftersom jag vart bland 13 små 2 åringar i tre dagar (dom bär på rätt mkt baciller) och jag drar åt mig som en magnet.

Snacka om skönt att det tar 20 min från dörr till dörr så jag kommer hem snabbt nu när jag mår apa.

Jobba jobba

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va roligt att du läser min blogg! =) Man undrar ju lite vilka alla =)

Ja det är fullt sjå med två små barn, klok du är som avvaktar med en 3e!hahahaa =D

Jag är SÅ färdig med barnafödandet efter denna, det är slitsamt samtidigt som det är underbart att se hur barnen alltid kommer ha varann nära då det inte skiljer mkt i ålder mellan dom. Men det är tur att man inte är äldre, då hade jag nog inte orkat å kroppen tar mkt stryk efter 3 täta graviditeter.



Va roligt med flytt! Vi kommer oxå behöva flytta inom en inte alltför lång tid =)



Ha de fint!

2011-11-02 @ 19:12:21
URL: http://atlisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0